Byl spuštěn nový Rezervační systém na Odboru dopravy

Publikováno: 28.1.2021

Došlo tak na rozšíření možností rezervací, kdy si občané mohou rezervovat termín v agendách Občanských průkazů a Cestovních dokladů na Odboru vnitřních věcí, již od konce roku 2018.

Rozšíření se týká agend Evidence řidičů a Evidence vozidel a po dobu trvání nouzového stavu bude možné si vyřídit řidičské průkazy a záležitosti kolem evidence vozidel pouze po registraci v Rezervačním systému, kde se musíte objednat na konkrétní den a hodinu. Rezervační systém naleznete na adrese:

https://rezervace.milevsko.qtcloud.cz/

Stručný návod k registraci

Při registraci je povinné zadat jméno a příjmení, telefonní číslo a email, na který vám bude zaslán PIN.

Samotná rezervace je velmi jednoduchá a skládá se z několika málo kroků:

1. Výběr místa - Odbor vnitřních věcí na radnici, nám. E. Beneše 420, nebo Odbor dopravy na pracovišti Sažinova 843.

2. Výběr služby, kde si vyberete příslušnou agendu.

3. Výběr termínu, kde v kalendáři kliknete na volný den a pod kalendářem se zobrazí konkrétní volné termíny, ze kterých si vyberete vyhovující.

4. Zadání termínu, kde zadáte své jméno, příjmení, telefonní číslo a email.

Po úspěšné registraci vám přijde na zadanou adresu potvrzovací email, ve kterém musíte rezervaci nejprve potvrdit, a to do 15 minut, jinak bude rezervace neplatná!
Teprve poté je vám na email zaslán kód PIN.

V emailu s PINem je také odkaz pro případné zrušení rezervace.

Váš kód PIN zadejte v objednaný čas na terminálu u hlavního vchodu do budovy – tlačítko Registrovaní klienti. Terminál vám vytiskne lístek, na jehož základě budete v daný čas vyvoláni. Bez vytištěného lístku nemůžete být obslouženi!

Upozorňujeme klienty Evidence vozidel a Evidence řidičů, že doba platnosti registrace je pouze 5 minut!


Nestačíte-li zadat kód PIN během tohoto času, nemůžete být obslouženi! Doba pro obsloužení jednoho klienta je stanovena na 15 minut.

Na evidenci vozidel je objednací čas platný pouze pro jedno vozidlo!


Registrovaní klienti mají při vyřizování přednost ve všech výše uvedených agendách úřadu!