Byl spuštěn nový Rezervační systém na Odboru dopravy
Publikováno: 28.1.2021
Došlo tak na rozšíření možností rezervací, kdy si občané mohou rezervovat termín v agendách Občanských průkazů a Cestovních dokladů na Odboru vnitřních věcí, již od konce roku 2018.
Rozšíření se týká agend Evidence řidičů a Evidence vozidel a po dobu trvání nouzového stavu bude možné si vyřídit řidičské průkazy a záležitosti kolem evidence vozidel pouze po registraci v Rezervačním systému, kde se musíte objednat na konkrétní den a hodinu. Rezervační systém naleznete na adrese:
https://rezervace.milevsko.qtcloud.cz/
Stručný návod k registraci
Při registraci je povinné zadat jméno a příjmení, telefonní číslo a email, na který vám bude zaslán PIN.
Samotná rezervace je velmi jednoduchá a skládá se z několika málo kroků:
1. Výběr místa - Odbor vnitřních věcí na radnici, nám. E. Beneše 420, nebo Odbor dopravy na pracovišti Sažinova 843.
2. Výběr služby, kde si vyberete příslušnou agendu.
3. Výběr termínu, kde v kalendáři kliknete na volný den a pod kalendářem se zobrazí konkrétní volné termíny, ze kterých si vyberete vyhovující.
4. Zadání termínu, kde zadáte své jméno, příjmení, telefonní číslo a email.
Po úspěšné registraci vám přijde na zadanou adresu potvrzovací email, ve kterém musíte rezervaci nejprve potvrdit, a to do 15 minut, jinak bude rezervace neplatná!
Teprve poté je vám na email zaslán kód PIN.
V emailu s PINem je také odkaz pro případné zrušení rezervace.
Váš kód PIN zadejte v objednaný čas na terminálu u hlavního vchodu do budovy – tlačítko Registrovaní klienti. Terminál vám vytiskne lístek, na jehož základě budete v daný čas vyvoláni. Bez vytištěného lístku nemůžete být obslouženi!
Upozorňujeme klienty Evidence vozidel a Evidence řidičů, že doba platnosti registrace je pouze 5 minut!
Nestačíte-li zadat kód PIN během tohoto času, nemůžete být obslouženi! Doba pro obsloužení jednoho klienta je stanovena na 15 minut.